Bm besök.

Allting såg jätte bra ut, lillens hjärtslag låg på 143, SF måttet precis under normal kurvan o med andra ord snäppet mindre än med storebror. +4 kg så nära 5.. Bebis ligger som jag trodde långt långt ner, men borde förflytta sig, ingen uvi och min magvärk har sannolikt o göra med att jag inte vilar när kroppen säger åt mig att göra det.. Jag får en läkartid nästa torsdag om jag vill bli sjukskriven, tror jag avvaktar några veckor o försöker kämpa på faktiskt. 

Sen hem o började med kulbanan, Noel fick ju en sån ommålad o det var bland det värsta jag gjort, men nu sprayade jag, det luktade inte gott här inne i några timmar, fast jag sprayade ute, väldigt pilligt o jobbigt ändå men helt klart lättare o med snabbare torktid, ska fylla i lite färg på några ställen bara. På sommaren hade det varit lättare. 

Ska spraya några lampfötter o fixa med också, någon dag! Sen middag, pannbiff med löksky, potatis & lingonsylt huuuur gott? Sen jobbade pappan i badrummet hela kvällen. Hoppas kunna flyta i helgen om golvvärmen hinner komma vill säga. Sen la vi oss i sängen o kikade mordet. Nu sova, Imorgon jobb! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0