Freeeeeedag

Ny snö, solen skiner.. Jag har hunnit handla mat, helg blommor, hämtat ut paket här o där och köpt 4 gardinstänger.. Och ändå behövs 1 till innan huset är fulländat.. Så tråkig kostnad, 199:- för en liten stång.. Men nu var det 50% så passade på. 

Har städat halva huset, och nu slagit mig ner i soffan med en smoothie. Ska måla taket i badrummet, fixa stängerna, lite intervaller och så städa resten innan lilleman ska hämtas. Sen förbereda inför morgondagens middag, och kvällens också för den delen. Pappan slutar tidigt idag & äntligen får vi umgås, även om han ska hålla på i badrummet.. 

Noel frågar alltid efter pappa varje morgon, och idag kunde jag säga imorgon vaknar du med pappa. Han är ju lite av en pappagris i sängen, sover gärna tätt intill pappan. Och värre lär han väl bli när jag har en liten bebis klistras på mig. 101 dagar kvar! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0