Friday.

Ledigheten börjar lida mot sitt slut, det känns inte kul men snart ät det påsk, sen kommer bebis & sen är sommaren Här & lång ledigt här för pappan.. Han ska dessutom vara hemma varje fredag från start så jag ska inte klaga. Känns så bra! 

Nu har vi våran tv så vi ska sätta upp den idag, så ivrig även om jag är mest ivrig på att få ordning på alla fula kablar haha. Noel är fortfarande dålig så vi är hemma idag, han ska sova borta imorgon också så lika bra. 

Alltså nästan varje vecka har netto grymma grejer till grymma priser, det är nästan varje vecka jag vill åka till Sollentuna för att fynda, den här veckan tog priset dom här två helt underbara korgarna med brickor, son jag velat ha så länge för 299:- ?!? Blir galen.. Såklart slutsålda i typ alla butiker.. Lånad bild. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0