Home

Bortsett från byggkoaset på terassen så, ja jag älskar vårt hus. Det finns såklart tusen saker jag vill ändra och bygger vi hus lommer det inte vara i närheten av likt det här, men just nu helt perfekt. I sommar ska vi gräva ur och göra iordning parkeringen, man ska såklart inte ställa bilarna ända in såhär, det stör jag ihjäl mig på.. Sen räcket runt altanen, måste bara bestämma mig för hur det ska se ut.. Inklädnaden ska målas vit och räcket likaså. Skulle gärna sänka ner ett spa också innan vi bygger igen.. Återstår att se. Åh vad vi ska njuta av sommarkvällar här! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart bor ni vart är vardagsrumsbordet ifrån

Svar: I Norrtäjje & det kommer från åhlens!
izabella Åkerlund

2016-07-14 @ 13:19:44

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0