Måndag

Legat vaken sen Fab åkte o kan inte sova, vaknade inatt av igentäppt näsa & jätte ont i halsen och huvudet, o det är ännu värre nu. Så fram med kolsaltlösning, raggisar o en dag under täcket.. Noel hade feber igår så han blir också hemma, bara han klarar sig från förskylning. Det har ju kommit lite snö inatt också, onödigt. Klarar oss bra utan känner jag.. Menmen. Nä räkna lite får kanske.. 

Sitter o jämnför min mage med Noels i samma vecka o ska ta en bild imorgon på 25 veckors dagen så är dom på pricken, heeeelt olika magar o det syns så tydligt, o egentligen är den inte större nu men det har nog med formen att göra gissar jag.. Som sagt visar en bild imorgon. Jag är ju inte helt bekväm med den här magen, låg, bred & en basketboll.. Noels vattenmelon passade min kropp bättre. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0