Måndag

Vi låg i sängen o myste till halv elva, sen kom det hemleverans av mina spegelglas till fönstrena så jag började pula med det, skrapa bort massa grejer så glasen kom i, spikade o hade mig.. Det blev så jääääkla bra o fint men Fab måste fixa så dom sitter i bättre haha. Så det sista fönstret sparade jag till honom, han ju skära mig tre gånger också.. Och dyyyyyra fönster blev det, men det är de värt.. 

Sen badade vi i nästan 1 timme, och så hopp i säng nybadade.. Jag sov 1 timme med Noel och han yttligare 1,5 halv timme. Sen ut o skotta fram bilarna , sen kom pappan o vi åkte till Norrtälje o fixade hans bil och sen hämtade jag ut mitt paket på lindex, eller barnens.. Visar imorgon..

Sen hem middag, o sen kom Noels mormor & morfar med fika,  semlor! Pappan åkte på träning o Noel körde gärnet med dom. Som alltid när de flesta ska åka hem, går han o klär på sig, pussar o vinkar hejdå till oss o vill åka med dom. Haha. Men sen la vi oss o Noel somnade på Max två minuter, inte så konstigt haha. Jag har spytt så himla mycket idag, så har ingen jätte energi och jätte ont i huvudet.. Hoppas det bara är något idag så det inte börjar igen.. Kikar iaf på idrottsgalan i väntan på min man, vill ju hinna mysa lite innan läggdags. 

Imorgon har pappan borta match & Angelica kommer hit på tapas kväll och kollar premiären av mordet.. Längtar redan! Men först dagis & jobb. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0