Sömnlöst.

Jag kunde inte somna igår, hade så himla ont och låg vaken till två tiden, sen somnade jag och vaknade igen halv fem, gick upp när Fabian åkte till jobbet halv sju och kollade serie o sen kröp jag ner till min lilla kille o somnade såklart o vaknade halv nio, rätt stressig morgon med ett bäcken som gör sååå ont.. Går som om jag vore 80 år liksom.. Men men.. Noel var så trött halv nio o ändå somnade han åtta igår, ville inte till dagis men när vi väl kom dit blev han sååå glad!! 

Och jag Ännu mer slut, kan någon uppfinna ett par bra vantar till små barn eller? Har köpt 3 olika & fått två o alla är ju förstora o då är de dom minsta?? 

Är på väg till Uppsala nu med mamma, ska strosa runt lite bara.. 


Kommentarer
Postat av: Lena

Polarn och pyrets vantar är sjukt bra. Använde den korta varianten på våran yngsta dom var super, ett tips kan även vara klippsen man fäster på vanten och tröjan.

2015-01-12 @ 20:34:58

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0