Ljusdal

Vi har haft toppen mysiga dagar i Ljusdal med våra vänner, en idyllisk liten plats & barnen har sprungit runt på gräsmattan o haft svin kul. Noel är en väldigt kärleksfull kille skulle man nog kunna säga, han vill gärna kramas, pussas, hålla handen, bära, hjälpa o ha sig.. Det är ju inte helt lätt med mindre barn som Filippa men det har gått bra ändå tycker jag.. Det är ju bättre än att slåss! 🙈 igår fick vi superbra väder o det resulterade i en hel del bilder, en massa fina bilder så det blir en bildbombning. Vi har sagt länge att jag ska fota Filippa så det gjorde vi o bilderna blev så fina på lilla charmtrollet. Noel fortsätter ju rata kameran men Mio tycker desto bättre om den, än så länge! 🙈😅 Ja, många tycker det är överdrivet o fota så mycket, men det är SÅ värt att ha fina bilder på sina barn.. Dom stunderna kommer aldrig tillbaka.

Undra hur många bilder jag kommer ha tagit när barnen blir arton? Hjälp kan inte ens tänka.. Vi är iaf på väg hem, killarna har sovit heeeela vägen, dvs 3,5 timme.. Helt galet! Det blev rätt hårt för oss tjejer igår, hårdast för mig o det får jag äta upp idag.. Nu klarar jag mig utan alkohol några månader.. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0