Onsdag

Igår efter att jag skrivit somnade Noel, tjugo över sex o Mio typ halv sju o sen sov dom hela kvällen o natten, snacka om ensamtid & den är såå skön när man vet att barnen är så nära! 

Fab kom hem sent från matchen så raka vägen i säng! Idag har jag o Mio bara myst hemma, va in o hämtade paket bara, en massa Newbie plagg från rean! 

Sen hämtade vi storebror o båda somnade i bilen så jag slängde ihop en rulltårta till Fabian o hans kolleger, deras fruar får skylla på mig om dom blir lite runda haha!! Noel provsmakade o gav den högsta betyg, typ! Så himla enkelt, snabbt & gott! Men nu ska jag nog lugna mig lite i bakverkstaden! 

Pappan kom hem o vände ityp bara idag, jag fick stå redo vid dörren för o hinna ut o löpa 4 km o så fort jag kom in igen fick han åka.. Men de bästa, han kommer hem med middag sen! Alltid något. Imorgon står veckans brunch på schemat, då kör vi en mer matig brunch med mini pizzor, mini hamburgare & små mini pastor! Sååå trevligt o gott! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0