Tisdag

BVC stod på schemat idag, och vaccin! Noel blev aldrig särskilt ledsen av det, många gånger grinade han inte ens till men Mio, han blir sååå ledsen jämnt. Han känns ju som en mycket mer känslig kille än storebror också visserligen, men det gör ju såå ont i mammahjärtat! Vågen hamnade på 7455 gram & 65 cm! 

Noel vägde 8130 gram & va 63 cm vid samma ålder, jag vägde 5670 gram & va 59 cm ! Haha så kul o jämföra, att det kan va sån skillnad & jag fattar inte att Noel vägde nästan ett halvt kilo mer än Mio vid samma ålder? 😅 

Sen köpte vi iaf med oss massa grejer o åkte hem till Angelica & Alvar o gjorde en krämig kycklingpasta med vitlöksbröd, islatte med grädde & riven mörk choklad! 

Så gott o mysigt! Sen hämta storebror o så hem o ut på lång pw, sen kom pappan hem o killarna åt middag, jag var fortfarande mätt från lunchen haha! Och så gjorde jag Milkshakes till dom efteråt, uppladdning inför kvällens match! Jag har velat hela dagen o så bestämde jag att vi stannar hemma, Mio har fått feber från vaccinet o så har ju pappan troligtvis brutit ett revben så han kanske inte kommer spela jätte mycket. MEN sen ångrade jag mig o gick ut för o pröva starta gamla bilen som inte startats på nån månad o Nepp den startade inte, sååå vi blir hemma!Noel  somnar närsomhelst ändå så det blir skönt! 




Kommentarer
Postat av: Carolin

Vincent väger 5950gram 58.5cm lång han är 2 månader hihi . Nellie vägde 5.1kg va 55 lång vid 2 månader :). De skiljde inte mkt på deras födelsevikt men Vincent är en heffaklump hihi .,

Svar: Såå bra att dom växer o äter 😍
izabella Åkerlund

2015-10-14 @ 08:25:44

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0