September

Okej, hur mycket jag än vill att sommaren ska börja om från början så är det bara inse, hösten är här, kyliga, blåsiga, blöta o mörka dagar. Nepp jag är inte redo o efter förra årets hemskt fula höst känner jag liksom inget hopp om en fin i år, men jag hoppas på löv i fantastiska färger och soliga dagar! 

Vi körde en dunder frukost imorse o sen har vi bara myst, när vi hämtade Noel såå samma sak fast ännu värre, massa tårar, skrik, slag osv.. Det tog nog 35 minuter att komma därifrån, gissar att det är för att vi måste passera ett område med massa leksaker han inte fått leka med ännu då dom är ute den här veckan o det är ju självklart men alltså, idag bröt jag själv ihop. Han skriker, grinar, slåss, kastar sig, sparkar o vägrar klä på sig o följa med hem.. O huuur många som helst tittar på? Funderade starkt på att avsäga oss dagis ett tag men jag hoppas det blir bättre efter nästa vecka o han fått leka där.. Håll tummarna!

Imorgon ska vi till thuns med Louise o Filippa. Sen middag med basse o Carolina! 

Vi har varit lite sugna på o åka till Turkiet nu i slutet på september men känner mig inte i bikini form precis o då äre inte kul, istället funderar jag på att boka en resa till ocean beach club om ett år.. Kul o ha något o se fram emot tänker jag. Vi får se! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0