Lördag

Tiden går för fort, vi åker liksom på onsdag? Hua! Sen sist haf vo haft tacofest med basse o Carolina o Wilma, haft brunch, varit på middag hos Louise, Daniel o Filippa o spanat in deras nya fina hus! Idag har jag jobbat, det haf varit mycket alla hjärtans buketter o dagen har gått fort o det är ju så kul att få göra buketter som gör andra glada! 

Sen handlade jag de mesta inför resan, blöjor, välling, majskrokar o mat.. Ja ni vet, sånt som behövs! Sen lagade jag middag, hallon&passionsmojito till fördrink, egna vitlöksbröd med aoili o lime till förrätt, kyckling, klyftpotatis, sås & grillad paprika.. Sen somnade båda små killarna vid sju o jag har färgat håret  o sen kollade vi lite mello o så en film.. Har precis krupit ner i sängen o imorgon blire en riktig allahjärtans dag frukost med bubbel och godsaker. Sen ska vi på dop o sen vidare till rånäs! 

Det blir en bra dag tror jag, hoppas solen vill skina lika fint som idag! 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0