Fredag

Ja vi har ju haft en del otur den här resan & på flyget hem somnade i princip båda killarna samtidigt o sen vaknade Noel efter ett tag o sen väcktes Mio o vi lekte o höll på o sen när han inte fick hålla på vid fönstret tog jag bort honom o då fick han panik, skrek o fick sen ingen luft, huvudet flög bakåt o ögonen fladdrade o han blev blå o tuppade av/somnade till i min famn innan mamma fick liv i honom, det var fruktansvärt.. Jag får fortfarande ont i magen när jag tänker på det, vi fick besök av en läkare i Egypten sista dagen som ordnade lite medecin men vi bestämde oss för att besöka läkaren hemma igår också o han gissade på ett kruppanfall på planet, men inga bakterier i kroppen iaf! 

Sen igårkväll fick han ett till anfall, det är svinläskigt och jag vill inte vara med om ett till! Nu vill han bara vara med mig också.. Skriker hysteriskt så fort jag lämnar honom, febern är inte alls lika hög idag, men det är ändå feber, 6:e dagen o nu tycker jag att det kan va bra med sjukdom.. 

Annars har vi haft det väldigt väldigt bra, killarna har ju haft sina pigga stunder varje dag och Mio älskade att plaska i havet, sista dagen hann jag snorkla också o allrså det där havet, magiskt! 

Vi har fått se delfiner precis vid vår strand, njutit av värme, varandra & min familj. Det behövdes! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0