Söndag!

Skrev ett inlägg igår som inte publicerades, jag åkte iaf på förskylning o va rätt sänkt hela dagen, jag o mina små killar sov från halv tre till kvart i sex medans Fab jobbade i köket.. Sen var vi till Marika & Erik o hämtade saker vi glömt från nyår o sen handlade vi.. Vi la oss sent i vanlig ordning o sov till tio imorse.. Sen har det varit fullt hus här, mamma o pappa kom o monteradealla  skåp, basse o Carolina kom o åkte precis hem.. Och så har Micke varit här o fixat med elen.. Fullt ös. 

Våran lilla Mio har kommit på hur man tar sig framåt nu o nu ålar han sig fort o framåt överallt.. Och idag satte han sig själv upp från liggande, så duktig kille! Blir lika chockad varje gång han ålat sig bort utan att man hunnit märka. 

Imorgon 06:00 ska jag inventera på jobbet, o sen kommer basse o Carolina! Basse ska hjälpa till i köket o vi andra umgås, vi har ju inte setts på två veckor så har lite o ta igen.  



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0