Days

Dagarna springer iväg o jag vill bara att dom ska gå sååå mycket långsammare nu! I onsdags gick jag o Marika en Pw på 7,5 km o åt sen en god kycklingsallad till lunch! På kvällen tog jag en löprunda o sen åkte vi o handlade o hälsade på Jens & Angelica i deras nya hus! Sen Trappintervaller & sen hem för o sova i princip! Igår åkte vi till Marika o thea, Pw och sen fotade vi mysiga höstbilder på Thea.. hämtade Noel på föris & åkte till rånäs, fotade killarna & hängde med morfarn, värmde oss inne framför en brasa & sen gick vi en prommis runt slottet!

Jag saknar helt klart rånäs, just hur fint det är överallt o man behöver bara gå en liten bit bort! En väldigt bra plats!💞


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0