Ryggvärk!

Lagom tills förskylning blev bättre fick jag ryggont, dvs i lördags.. Sen har den blivit värre o värre o nu är det så jag får bita mig i läppen för o inte Gråta! Hatar att behöva gå till naprapater också men det är nog min enda utväg just nu, dessutom ska jag ju slipa, spackla & måla hela helgen! Såå måste ju bli bättre!

Nog om det, igår åkte vi till Carolina & Wilma och tränade, sen hämtade vi Noel o när pappan kom åkte vi till rånäs! Idag har vi varit på Vätö o plockat hallon, sen lunchade vi och ni har vi morfarn här på middag! Killarna är lyckliga med andra ord!

Jag ska göra sista lilla makeovern på våra sängbord nu och sen hinna med träning!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0