Bygga hus drömmarna!

Jag är sååå himla redo att lämna vårt hus, få bygga vårt eget & få det precis så som vi vill! Det känns som vi kommit till slutet i det här huset, ett badrum kvar & en massa tråkig hemsk tomt planering och skit.. Jag har aldrig känt de så starkt som nu, de kanske är meningen, kanske dyker den där perfekta tomten upp snart som vi väntat & letat efter så länge? Jag hoppas, varje dag tänker jag hoppas på att vi har lite tur i letandet! 

Men just nu står hall projekt på listan, färgen står redo o väntar och lite såhär kommer de bl.a. Se ut, de kommer bli jättefint tror jag, önskar bara någon ville komma o göra de tråkiga jobbet åt mig haha, men på söndag tänker jag börja 👏🏻👏🏻 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0