Wedding dresses!

Okej, första bröllopsklänningsjakten är gjord! Jag mötte upp Mickan (min tärna) Emma kunde tyvärr inte vara med, i Stockholm.. vi började med bröllopsbutiken där vi lyckades få proca utan att boka tid, sån overklig känsla, att stå där i en bröllopsklänning? Helt galet.. vi traskade vidare och svängde in på 3 andra butiker, där fick jag tyvärr inte prova, men vi klämde och kände och bokar tider där snart igen.. tiden går så himla fort och snart är sommaren här.. 

Från och med imorgon kommer jag börja köra stenhårt med kost och träning igen, är inte alls peppad men hoppas såklart att jag ska bli det! Önska mig lycka till! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0