är du fortfarande arg?

Hej du, det va' ju ett tag sen sexhundra image449
dagar, men vem räknar precis
och jag tänkte jag skulle höra av mig
och säga att allt är fint.  Jag har träffat en
annan nu, han behandlar mig bra, jag går
och nynnar hela tiden. och jag har färgat
håret och jag har fått pollenallergi och
Är du fortfarande arg? Anna sa hon sett
dig på stan hon sa du såg glad ut och
hade ny frisyr hon sa den klädde dig, ah.
och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger
knappt längre. är du fortfarande arg?
Jag lärde mig spela munspel, jag fick
tid över när du försvann

önskar du fortfarande att vi aldrig hade mötts?
Men det fanns da'r
Jag minns de än de bästa någonsin



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0