it will always be like this.

nu ska jag sammanfatta torsdagen & fredagen. igentligen har ja feting lust att berätta allt i minsta detalj men det skulle ta så lång tid så jag säger några ord till o börja med. Glädje, Tårar, skratt, kärlek, mys, kramar,pussar. För vi är bäst på sånt. hur som helst så var jag med fanny i torsdags vi träffades i rimbo o skulle sällskapa upp till mitt place, på bussen träffade vi johan o jonas o vi bestämde oss för att dra och bada osv. sen blev det stek & annans, och en massa. sen åkte jag o fanny ner med bussen till rimbo där sofie o hennes mor hämtade mig, vi åkte hem till sofie jag fick träffa lisen och hela historien med henne vill jag inte ens tänka på att skriva ner haha. sen så såg vi musical lyrics typ, den va ganska bra sen pratade vi typ hela natten om sånt som verkligen behövdes det kändes så långt in i hjärtat tack o lov. sen så ringde klockan kvart i åtta och vi fick pallra oss upp för att bege oss mot  sumpan, när vi väl kommit till ankdamsrondellen så  var det as lätt att hita till skolan så det var ritkgit skönt. kändes som om vi lika gärna kunde börja nu när vi ändå var där, men vi kikade in i skolan & på en anslagstavla typ stog det VÄLKOMEN TILL ETT NYTT LÄSÅR yäs va kul det lät haha. sen så shoppade vi, var jävligt irriterade, jävligt glada, jävligt hungriga, och jävligt taggade. När vi kom hem slet jag av mig kläderna för det va sjukt varmt äckelvärme alltså, sen började vi fica oss för att åka till panna när jag kom dit började vi fixa lite o pratade om allting om deras nya skola nya människor osv. sen kom caroline och så småning om sofie. vi käkade gott gott kräftor o världs god efterrätt. jag ska rosta den jäveln. herregud. vi pratade massa, om allting sånt man bara kan prata med dom om. det känns alltid så bra efteråt, och det var tårfyllda ögon både av skratt & sorg. jag älskar dessa människor det är dom som fyller mitt liv med liv, jag har verkligen insett hur mycket jag ska göra nu för att det aldrig ska ta slut. "tänk er oss i lägenhet, vi går varandra på nerverna, vi ser skit dåliga filmer tillsammans, vi lagar mat tillsammans, vi gråter och skratar tillsammans, vi hatar varandra, vi bråkar, men vi både delar och älskar ett liv tillsammans" länge leve oss länge leve pullorna. ni är ljuset i mitt liv. släck det aldrig.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0