kiss my ass.


okej ikväll gäller det, eller det är iaf något vi sett fram imot så sjukt länge så jag hoppas
sjukt mycket på att det blir fett. Jag är igentligen inte så taggad som jag önskar men det
kommer deffentifvt. jag blev dessutom bjuden på en annan fest ikväll, poolparty. av din bästa vän.
sjukt konstigt. ja det känns verkligen så. det skulle vara nice förutom dig, jag orkar inte ens höra
 ditt namn just nu. men det går över, hoppas jag. Nu ska jag packa lite grejer sen måste jag ringa
brudarna för det är typ läge för att dra till panna soon.
ikväll blir det istället efterfest i vallentuna, med vallentuna grabbs låter ju skit nice. hoho
All talk about Romeo and Julia, forget it. you are not my romeo and i am not your Julia.

it's over. you are over.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0