put the blame on me

Jag brukade älska det här, men nu vet jag hur du blir.


dagens låt - Sorry blame it on me
dagens sysselsättning- norrtälje, bad
dagens saknad - han
dagens mat- macko, soppa, yogurth
dagens "vill ha"- mer pengar.
dagens motion- ingen
dagens tråkigaste- att jag inte klarar av mer.
dagens vän- emma
dagens dricka- water
dagens samtal- patrik
dagens snygging- såg fan en på stan i norrtälje.
dagens pryl - två tröjor, troooosor
dagens tvivel- våga eller skippa
dagens fyllo- ingen förvånande
dagens stekare- emma
dagens program- Laaaaaaas vegas
dagens glädje- sjunka ner
dagens garv- pengabrorsan i tuben
dagens finaste- jag såg kärlek i solnedgång i vattnet, i varandras armar
dagens jag hatar- du kan fan dö jag orkar inte längre.
dagens ord- snoppen i brödet?
dagens lyckost- dont know
dagens klädsel- leggins, jeanskjol,  tublinne, trikå.
dagens frisyr- knuuuuuten

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0