ett hål i mitt hjärta

Allsången satt fint, behövde lite sån kännsla och Markoolio var ju sjukt
het. okej lite överdrivet men het. yäääääs. så det var nice och idag har
jag varit i stan, jag har handlat sjukt mycket saker hittade en jacka också
skit bra och ett par nya skor som igentligen är lite trånga så kanske får bli
o lämna tillbaka. hur som helst as snygga. jag köpte Ksss kläderna som
jag tänkt köpa hur länge som helst nu så jag är supernöjd idag.
ska säga tack till min kära mor också för att hon köpt så mycket till mig
fast hon inte ens behövde. en parym hittade jag ju också haha.
Vi planerade även in en kräftskiva med en massa folk, det ska bli nice.
Jag har dessutom tänkt attt jag ska vara "toastmastern"
 för jag älskar o hålla tal på sånt där. och imorn hoppas jag på
att Emma vill göra mig sällskap på bio för det är jag as taggad för.
sen den 3 Agusti har Ciao Bella premiär och den måste jag bara se, så
hoppas sofie vill se den med mig. dessutom saknar jag henne sjukt
mycket och hoppas på att hon kommer hem på fredag till mig.

Nu väntar jag på mat, taaaaaaacos om jag själv får välja. och såklart.
ikväll ska jag se på massa oc och ett hål i mitt hjärta.
och det ser  ut o bli åska och det skulle sitta så fint med dina händer
som alltid värmer så hårt när allting känns så meningslöst, i miss you. fuck.
hoppas du har det bra där borta iaf, och att du är bäst. jag vet att du är det.
Men du lyssnar aldrig. anna o carro är ju på västkusten också, så hoppas
dom har det kanon, och jag vill verkligen ha lite mer tjejkvällar nu vi fyra.

på beställning gud.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0