whats the word?

Namn: iIzabella
Vad drack du senast: vatten
Vad gjorde du igår kväll: var hemma hos sofie, med en massa skönt folk.
Hur många hamstrar har du haft: iinga
Kan du gå ner i spagat: inte ens i närheten
Vad ska du göra i morgon: till ikea & a med sofie.
Senaste inköp: En väska, läppglans och trosor o leggins
Senaste film: Beck- mannen utan ansikte
Vad har du i ditt fönster:  gardiner, två vaser med plast blommor, massa
 grattiskort, hemmabio högtalare, en ton vinflaska, och massa papper från skolan.
Tycker du om att cykla: det är fridfullt, men ibland är det jobbigt.
Vem sov du över hos senast: sofie.
Vem sov över hos dig senast: panna och sofie.
Vem pussade du på senast: fredrik

Vad ska du göra nu: åka till rimbo.
Vad ska du göra sen: kolla på film o käka gott.
Vem träffade du sist: min bror och hans fula kompis.
Vem skulle du vilja träffa nu: skulle vilja HA han brevid mig.
Sjunger du i duschen: kan vara det bästa som finns.
Vem ringde dig senast: mammi
Vem ringde du senast: sofie.
Hur länge sov du inatt: 03:00- 10:00
När ska du gå och lägga dig ikväll: ett senast
Vad gjorde du för tre timmar sen: var hos sofie eller väntade på bussen
Vad skulle du vilja göra nu: flossa i mig gott saker.

Vänner du kan prata om allt med?: nästan alla mina vänner.
Person du kan lita på till 100%?: nästan alla mina vänner där med.
Har du badat i år?: haha ja, ingen sommar utan bada.
Vad heter du just nu på msn?:  izabella,
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför?: fortf. mammi. om vi skulle till ikea or not.
Hur många syskon: trvå bröder.
Kär i någon just nu?: jag skulle säga att jag mer är förtjust i någon.
Känner du någon som heter likadant som dig?: ja
Morgontrött?: olika.

När är du född?: den 3 juli 1991
Var bor du?: rånsä
Nuvarande hårfärg?: mörk brunt
Riktiga hårfärg?: blondie
Ögonfärg?: blåååa, gröna, bruna. hah
Vad läser du för bok nu?: 10:35 i khao lak för tusende gången.
Humör just nu?: jag hatar min rastlöshet.
Vad har du för parfym idag?:  ckin2u
Vill du ha barn?: deffentivt.
Hur stort är ditt rum?: litet.
Har du tv/dator i ditt rum?: yesbox.
Piercingar?: only örat.
Tatuering?: nej, men om en månad.
Hur många converse allstarskor äger du?: inga
Brukar du vara osminkad i skolan?: hänt någon gång.
Skostorlek: 37/38

Vem fyller år nästa gång som betyder mycket för dig?: Joakim
Gillar du din boende situation?: åhja, älskar den. förutom bussarna då.
Vem vill du ha barn med?: det vet jag inte just nu
Vem  vill du gifta dig med?: finns ju några drömmisar.
skulle du kunna vika ut dig?: nej.
Någon du inte släpper taget om?: Alltså jag vill inte släppa taget om en massa personer, men det är sånt som händer. men sofie, carro, anna, emma, jessica, sandra, ida, johan, jioakim, fruddie., MAMMA & PAPPA, ping pong.aldrig. finns fler.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0