my last mistake.

Vad är det bästa som hänt på länge?
känns inte som så mycket bra hänt på länge
men är nog isåfall klassresan och vår fina avslutning.


Vad är det värsta som hänt på länge?
för mycket tårar.

Vem fick dig att gråta senast?
linus.

Vem är din bästa  vän?
sofie, fredrik, joakim, caroline, anna, emma, sandra,
jessica,fanny. alltså alla är fan lika söta och bäst.


Hur har dagen varit?
det har varit solsken, men jag har degat inne.
kollat på en massa filmer, vafan då för. vet inte.


Vem sårade dig senast?
Det var typ min kärlek och han. ajajaj.

Har du sårat någon?
Jag har nog sårat flera stycken. fan för mig

Vad va ritkgit kul på senast på en fest?
ANNA ÅHMAN. fyfan va härlig hon va igår på avslutningen.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
gråt ut.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA. herregud det är typ något jag vill göra nu direkt.

Alkohol eller inte alkohol?
inte alkohol (A)

Vad är det värsta en människa kan göra?
jag vet inte. alltså det beror ju helt på typ mörda någon.
Men handlar det om mindre saker så såra.


Vart ska du sova inatt?
haha vadå. jag ska facktiskt tälta med, sofie, joakim och fredrik.

Tror du på evig kärlek?
Jag skulle nog vilja tro på det, men nej.

Vem vill du krama nu?
oj. vet inte. fredrik, för att han är så gullig.

Finns det något du ångrar idag?
massa saker igentligen.

Vart ska du på din nästa resa?
GBG. med caroliiiiiiiiiiiiiine.

Har du någon låtsas vän?
jag hade. linus hette han.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
klart som fan. Brad pitt! ohmygod.

Har du varit full den här månaden?
Ja. men det är slut på det nu.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja det har jag visst gjort.

Vem sov du senast med?
oj länge sen. måste vart fredrik.

vem pratade du senast i telefon med?
Linus.

Vilken svordom använder du mest?
fan eller fitta. ursch jag skäms över det.

Äger du en iPod?
japp

Har du gråtit offentligt?
Ja flera gånger.

Gillar du din boendesituation?
Jag älskar att bo såhär, även fast det är jävligt outside.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag vet fan inte. fungerar jag så fungerar jag.

Hur många timmar lägger du ner på att göra dig fin?
Jag är fan inte så noga igentligen. det tar max 30 minuter.

Vad längtar du mest av allt till just nu?
Att få hållas om.

Är du en bra lyssnare?
Ja det tycker jag, och hoppas.

Finns det någon du skulle vilja slå just nu?
ja tyvär.

Vad får dina armhår att resa sig?
en sjukt fin låt eller fingertoppar som rör vid varan.

Vad har du på nattduksbordet?
enskit fin bild av mig och caroline & en lampa.

Vad ville du bli när du var liten?
Militär.

Har du spytt i en bar?
haha nej. aldrig varit i en på det sättet så jag skulle kunnat spytt.

Var ditt horoskåp bra den här månaden?
haha. det va as bra. " efter den 19:onde kommer åtskilliga
män vilja ha dig, så nöj dig inte med en" låter bra.

Är din favoritlåt lugn och betydelsefull, eller mer åt det andra hållet?
lugn och betydelsefull.

Mår någon av dina vänner dåligt just nu?
Ja det skulle man nog kunna säga.

Gör du något åt det?
Jag försöker göra något. Men ibland går det inte.

Vill du vara någon annanstans än vid datorn just nu?
JA

Vardå i sånna fall?
i hans armar.

Skulle du säga att du är förälskad?
Jag skulle nog säga det ja.

Något extra bra som ska hända?
Jag ska få tatuera mig i sommar, inte för att jag bestämt mig än men iaf.

Vill du gifta dig?
jag vet inte, men det vill jag  säkert.

Kommentarer
Postat av: ..

önskar att jag också fick tatuera mig.

2007-06-17 @ 16:34:18

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0