en sten i bröstet.

Alkohol löser inga problem


okej att jag inte vet. okej att jag gråter i hemlighet.
Men du vet precis lika lite.
Vad visste du om kärlek när du förgäves hatade den?
vad visste du om tårar alla gånger du fick mig att gråta?
och nej det blir inte bättre. så sluta fråga om det.
sluta  finnas överallt varje dag varje minut. varje sekund.
okej att du inte kan veta vad som får dig lycklig.
jag vet igentligen precis lika lite som dig. fast du finns där hela tiden.
och jag kan inte koppla bort.  verkligen inte.
nej det är inte okej att glömma. något drar mig tillbaka som natten.
Last time we could talk "best friend" time is over. you is over. like him.

vad hjälper det att prata. det skulle kunna hjälpa fruktansvärt mycket
men igentligen. ja igentligen tror jag att ensamhet är det enda just nu.
det finns bara en som hjälper i den situationen. you.


Men det gör inte vatten heller.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0