I will share the air I breathe


I'm trying real hard not to shake. I'm biting my tongue

jag måste vara galen. mitt rum ser ut som hej kom & hjälp mig, vilket är ovanligt
för o vara mitt rum. jag blir nästan depprimerad. Min resväska är nu halvfull, eller
den finns väl en tredjedel kvar att packa i, vilket ger mig klumpar. finns tusen saker
tills som måste packas ned kommer aldrig gå. på torsdag ska resväskan stå färdig
packad i mitt rum, för på fredag hinner jag bara in genom dörren & sen ska  vi åka.
three days left, and all I can think about is you. hur ska jag klara mig i två veckor
när jag inte ens klarar en dag. & mina kära, sofie, fanny, caroline, panna? & alla andra.
vet inte hur jag ska fungera, när ingenting annat fungerar. låt mig slippa det där.
iaf just nu, iaf i dom här två veckorna. Don't hate me now, take my hand so I can breath.

dagens roligaste: solveig- vart fan är min penna? den va här nyss, eller hur fanny?
Fanny- ja. jörgen hon hade faktiskt en penna, tog du den eller?
Solveig lyfter på sig och på stolen ligger pennan .
Jörgen-  där var den ju, PEN IN THE ASS! hohoho

Ja Jörgen våran svenska & engelska lärare. fyfan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa,jag tyckte inte att idén va så dum..:P

2007-11-14 @ 07:53:07
URL: http://mbacklund.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0