lika meningslöst

Ja det blev ganska mycket idag, mycket stress åtminstonde. när allt folk var igång så började pratat om mig, som frisör och mitt snygga hår, min snygga frisyr osv. vilket gjorde mig jävligt glad, det var nog det jag behövde just nu. sen skulle jag vara upp till bevis så började med min farbror, sen min lillebror och så matilda. kändes som jag stått och klippt i flera timmar, men endast en och en halv timme. typ rekordklipptre. Nu har jag precis duschat, hanns inte med när jag kom hem fräsch som jag är. det var iaf sjukt skönt, älskar det. snart kommer mitt hjärta brista lite till sådär som det bara gjort två gånger, för då ska jag prata ut med someone, someone like him. det behövs verkligen. jag ska be om förlåtelse och försöka få det här att fungera nu, det är också ett måste för att allt annat ska fungera, för att jag och mitt hjärta ska fungera. och jag ska verkligen göra allt, ge allt för att det är du värd. och allting blir inte bättre av att det är plugg plugg plugg, jag har inte orken, lusten eller den där glöden som behövs för att få det sådär bra. fan också. det känns tomt eller hur?

Kommentarer
Postat av: s

Åh gud va glad jag bliiir :)

2007-10-10 @ 17:45:12
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0