Det gör ont att veta, men lika ont att undra.

Två ord som beskriver vad du vill ha mest av allt i ditt liv just nu
answers                                             the truth

igår tog jag mig i kragen & gymade med emma, känns fint idag iaf och vid tre
är det schlager spinning som gäller, efter det städning och sen friskis fäst.
med massa vin och massa singstar, blir nog skit lyckat tillslut.
Igår i plugget fick vi bilden av camilla som vi gjorde till hennes pojkvän, jätte söta
och vi passade även på o ge en till en Jesper i vårat plugg, finns inte ord som skulle
kunna ersätta allt skratt & nu väntar atagligen schamponering på dessa grabbar.
soft. Ja jag vet hur fel det är, jag visste redan hur det skulle bli förlåt för att jag inte
sa det redan då. Man vet inte vad man har förns man har förlorat det. I guess its up to you.

här kommer Alla-hjärtans dag bilden iaf


Kommentarer
Postat av: David

Hallå där ;) Fiiin blogg :P

2008-02-16 @ 22:29:21
URL: http://davidgd.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0