I'm still too tired to care and I got to go

Fyll min mun med din alldeles för kalla tunga.

Mikaela & jag hade en mysig och nödvändig kväll igår, fick en del lockande erbjudanden faktiskt och jag ville verkligen tacka ja till dom, men Mikaela var viktigare för mig igår. Vi mysde o pratade o tog en massa kort och gick till jok, träffade sofie osv. och sen gick vi hem, pratade en massa. sen pratade hon med någon, och jag med någon, fyra & en halvtimme i stäck, rekord. helt sjukt. idag när vi vaknade var Mikaela fortfarande ledsen och jag hatar att se henne sådär, för hon har alltid varit den som alltid är glad o possetiv till precis allting och det känns nästan jobbigare för än innan nu när du mår såhär, och jag är så besviken på D, som gjort dig såhär. fan ta han. hur som helst ska jag hjälpa henne så mycket jag bara kan. sen sjöng vi singstar för att glömma och sen åkte vi buss. Sen träffade jag blossom, myspyste osv. Nu ska jag o mamma o jim, åka o köpa någon god mat, men känns som jag är tvungen o ta sallad eftersom jag skippat träningen hela veckan, skäms. Men vi får se hur det slutar, sen ska jag mysa ner mig framför en bra film och prata sönder denna kalla vinterkväll.

image815
image814

They throw me a bone just to pick me dry
I put on my best, but I'm still afraid.



Kommentarer
Postat av: Jessiica

oj vilka fina bilder ;)

2008-02-03 @ 18:50:52
Postat av: emma

gud va fina bilder.

2008-02-03 @ 23:00:37

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0