här är din drottning utan krona.

Fick bli sängen idag igen, ursch. känns ritkgit värdelöst faktiskt. image752
för er som undrar så gick A-lagsträningen susen, haha vadå
träning nejmen friskis & svettisen för A-lagarna då, jag som var
dåligt nervös behövde inte oroa mig det minsta, pust pust.
Jaqueline har kommit hem nu & det fick mig att börja sakna
Thailand ännu mer, känns nästan överdrivet jobbigt nu dessutom.
Jag satte mig ner o kollade tsunami filmen pingpong köpte med
sig därifrån, har inte velat titta på den förns nu & det har jag nog
gjort rätt i, känns helt obeskrivligt. Jag o jaqiz har bestämt oss
för att åka till thailand tillsammans, så Mauritius kanske får vänta
tills jag skaffat mig en rik snygg man, ja det låter mest trovärdigt
just nu. Idag/ikväll ska jag inte göra någonting alls njuta framför
Las Vegas och äta en massa frukt & russin. ska nog hinna med
o kolla på Stockholm boogie, kan vara en av sveriges skönaste
filmer. Just nu är mitt liv inte i top precis och därför måste jag
tilllägga hur mycket jag saknar anna o caroline, eller oss.
alla mysiga stunder vi hade förut, alla tråkiga stunder som blev
helt galet roliga, bara för att det var vi som satt där och inga
andra, bara för att vad vi än gör blir det alltid lika lyckat.
vi lovade varandra att aldrig bli som dom, det var ett år sen &
fast jag vägrar inse det så känns det som att vi börjar hamna
där, jag är ledsen för att jag är tvungen o säga så, men ni håller
säkert med mig. lova mig att vi tar tagi det här nu, ni ärdet finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: S

ah fan givet. vi kommer bli svarta efter några gånger

2008-01-10 @ 16:35:41
URL: http://Frokenandersson.blogg.se
Postat av: caroline

krya på dig gumman och bikinin är as ball (a) haha

2008-01-10 @ 21:11:46
URL: http://carolineblixt.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0