det finns bara en för mig & det är du.

okej då var det här årets stohej dag över, bara ett år kvar tills arton.
och jag är en aning rikare så i veckan blir shopping. min älskling har
varit här hela helgen & gjort mig sällskap, igår lagade vi en supergod
middag eller jag lagade rättaresagt, och sen kollade vi på film & mysde
natten lång, idag blev det en cykeltur till affären och ännu en film kom
med hem, nu sitter jag här ensam för imorgon börjar han jobba igen
så nu blire inge kvällar hos mig på ett tag igen. imorgon bär nog vi
brudar av till väddö, om vädret vill hålla i sig, skulle sitta helt underbart
just nu faktiskt, Måste passa på att nujuta av varje dag, för snart börjar
äckelallvaret igen. Jag orkar inte med det igentligen. two years left.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0