katastrofal.

jag är världens jobbigaste person, och jag skäms. jag gör faktikst det. Men ingenting är som jag vill, och ingenting går som jag vill och min kropp lägger av hela tiden och mitt huvud snurrar och mitt hjärta bultar överdrivet ofta och nu kokar jag av både feber och ilska, och jag saknar min älskling. alldeles för mycket, och jag vill bara vara tre år igen, sätta mig ner & skrika hysteriskt tills någon kommer och hjälper mig. det låter säkert ganska överdrivet nu, men det här var det sista jag behövde just nu. så jag lägger ner allting nu, ett tag framöver iaf. Nästa vecka börjar helvettet igen också, jag klagar alldeles för mycket. men det är bara just nu, jag ska bättra mig. promise. Fick iaf en superbra helg, förutom det här. Jag fick en låtsas Lillasyster Ally, och Ally en låtsas storesyster. jag älskar det.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0