nu är alla små stjärnor.




vädret höll inte i sig så väddö får vänta ett par dagar, vädret styr våra liv. hemskt.
istället ska jag dega framför teven, kanske gå iväg o hyra en bra film måste iaf
llämna tillbaka cloverfield som jag o hunken hyrde igår. Kan passa på att säga
att jag vill tillbaka till thailand nu, finns inga ord som någonsin skulle kunna
beskriva lugnet, stillsamheten och friheten överallt. trotts mitt typiska illamående
som höll i sig en & en halv vecka så mådde jag fan ändå bra, tack vare allt detta.
Nu vill jag inte åka dit och vara sjuk igen, nu vill jag dit med min käraste och bara
njuta helt galet mycket, men vi får nöjja oss med ett annat land i höst. duger likabra.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0