äckelont i käften.

Där är han. igen. på samma plats som vi skrattat, dansat, pratat och hånglat
på så många gånger. På samma plats som vi brukade lämna tillsammans,
för att ta en taxi hem. Men trotts att man inget hellre vill än att vara ensam med
honom, utan några kläder inblandade, ska man plötsligt behandla varandra
som artiga bekanta. stor chans. Allt som är outhärligt i relationen med honom
har helt försvunnit ur ens hjärna. Alla tidigare bestämmelser om hur hård och
duktig du ska vara är borta. Man vet att han också vill och man låter sig dras
med i spelet som går ut på att ni låtsas inför varandra att ingenting kommer att
hända. tillomed när man sitter där i taxin igen påväg hem till honom. Allt är
lustfyllt, roligt, kittlane och galet. Tills man vaknar nästa morgon och undrar
varför man i helvete åkte hem till honom. Man letar hela tiden efter en bekräftelse.

Min handled är inte okej, dessvärre inte rumpan heller & verkligen inte min mun.
nånting är jävligt fel och äntligen efter fyra år, så har tandläkaren också insett det.
Dagens besök där gjorde ingen nytta till det problemet det blev snarare värre
men det kommer en annan dag en annan tid. Väl i skolan blev det curling på
gymnastiken, det var grymt roligt och grymt svårt. sen blev det träning & nu är jag
bänkad framför teven, framför gossip som absolut är min favorit just nu.
Nästan läskigt hur man kan gå o längta i en hel vecka till ett teveprogram jag vet.
jättte pinsamt. Imorgon är det salsa igen, ska bli grymt kul. rebbuuuuuuuuuuus
.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0