HUR SVÅRT KAN DET VA?

image899

Du är äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna


Jaha då var vi här igen när man måste säga imorgon är
det skola. jag blir galen rent ut sagt, orkar verkligen inte
med det här längre & det har väl inte ens börjat igentligen.
lovet har i stort sett bestått av jobb, fanny, sofie, jessica,
massa nytt folk, massa roligt och massa tråkigt. Jag har
träffat Alexandra som ska ha barn om en & en halv månad
och så har jag pratat med marika, det var väl ett halvår sen
sist antar jag, och hon ska flytta hemifrån med sin pojk. Det
är så stora kliv på nått sätt, och jag är jätte glad för deras skull.
tiden går alldeles för fort igentligen, känns som jag missat en
massa viktigt ur så viktiga personer i mitt liv, tragiskt. Allting
får mig iaf att tänka på hur mycket jag också vill komma dit,
hur mycket jag verkligen vill. och det fick mig att inse att jag
måste vända tillbaka nu, för jag är på väg mot helt  fel håll.
jag är påväg neråt, och det blir bara svårare o svårare för varje
dag som jag gräver ner mig. jag är ledsen. Jag slog rekordet
igår dessutom, varsegod så jävla mycket till mig  själv, och ja
jag är fan jävligt nöjd. Nu blir jag kvar här dessutom, jag medger
att jag var ritkgit nära på o sluta, men jag stannar sommaren ut.


Vi gifter oss en vacker dag.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jadu, jag vet inte vad som var så häärligt med min nyvakna "sida"? :D

2008-03-03 @ 08:22:43
URL: http://carrobehov.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0