kärlek är ett brev skickat tusen gånger.


Det kallas tvivel, det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort som en fågel i bur.
En obehaglig distans, en konstig känsla nånstan. Det känns tomt - eller hur?

nej fotbollen slutade i förlust & jag lika så. Emma drog sig hemåt efter en massa gott
och jag satt kvar & kollade på tre filmer natten lång, imorse när jag vaknade förstog
jag verkligen inte hur jag hade hamnat i min säng, men där låg jag iaf.
Jag låg kvar i sängen tills tio över tolv  kollade på ditt sms säkert tusen gånger
och föll i kras, igentligen brukar jag inte ta sånt här så hårt men det gör jag
verkligen nu, helt ärligt så har det aldrig kännts så förjävligt.
Men jag antar att lämna kvar sitt hjärta på en plats hugger, och att veta att man
aldrig ska få tillbaka det hugger ännu mer. Jag är kär i dig oavsett vad.
Runt ett kom caroline hit för att få sitt vackra långa hår avklippt, och ja avklippt är
väl igentligen bara förnamnet, för det blev riiktigt kort, men det klädde henne & jag
hoppas verkligen att hon känner likadant så småningom. Snart kommer empo, vi
ska ner till sjön en sväng sen blir det mat & sen träning. Efter det vidare
till sofie där det förhoppningsvis redan är lite folk, åtminstonde mina pullor. wonderful.
Imorgon ska min far hämta mig hos äckelgoffy & så ska vi till upplandsväsby,
återstår o se hur det ska gå börjar bli lite pirrig nu faktiiskt men sånt brukar
lägga sig. på lördag blir det jobb & sen har jag två alternativ återstår att se vilket
jag tänker välja för jag har verkligen inte valt ännu. på söndag får jag se vad som
händer & på måndag är det skola igen. vilket fick mig att påminnas om att
jag inte fixat APU plats än, jag hatar mig själv ibland så typiskt mig.

Måste tilllägga att vädret är ruttet nice alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckelgoffy?

2008-03-27 @ 16:30:03
Postat av: Anonym

ja äckelgoffy?

2008-03-27 @ 17:11:09

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0