Will you wait there for me?

Can I face the world without you?
I don't know if I can. You gave it up, You said good bye

kvällen hos sofie blev rätt blandad, låter därför  bilderna tala för sig själva.
Söndagen bestog av jobb, stängning & fullständig panik. Fanny räddade mig iaf.
Måndag & tisdag bestog också av jobb, idag väntar värsta pirrgrejen även fredagen
också, vet igentligen inte ens om jag vill. men jo, det är fan dax nu.
sen har en hel del tråkigt hänt också, eller igentligen inte hänt men det har åtminstonde
fått mig att tänka efter, och ibland slår tanken mig att det är du, du som mitt
hjärta väntar på, men sånt är väl bara för drömmare och jag antar att jag är en sån.
Jag orkar iaf inte med fler besvikelser just nu, känns bara överskattat o ens försöka
och försök inte du heller, det hjälper inte längre, jag lovar. Du är drömmarna jag drömmer ibland.

image916


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0