saturdaynight.

idag har jag inte mått speciellt bra alls, men hunnit med att ge ett löfte till mig själv.
"Nästa gång ska jag inte dricka så här mycket" varför känns det som jag har gett mig
själv det löftet för många gånger? så typiskt mig. så idag har jag tok segat med
Karoline och Mikaela, fixat mickans hår inför 50 årsfest träffat David och nu, halv fem
en lördagskväll mår jag lika jävla dåligt så jag orkar inte ens ta upp lite julpynt fan för
mig, måste städa och en massa mer dessutom, för imorgon kommer familjen hem
igen. efterlängtad måste jag säga, och ikväll kommer en carslok på besök, trevligt.
Imorgon vill jag inget mer än att kram ihjäl min älskling, jag har börjat blivi lite jobbig
på den fronten tror jag, men jag får inte nog. det kan vara så, och för mig är det helt ok.

Kommentarer
Postat av: lina

tackar tackar ! :)

2008-11-29 @ 18:34:58
URL: http://gunne.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0