totalt jävla mörker.

okej, ibland överreagerar jag. och ibland blir jag onödigt sur och ledsen.
och just nu värker mitt huvud och mina ögon svider, det är så typiskt mig.
och  mina föräldrar, eller min pappa. Jag måste därför skita i träningen
ikväll, trotts att  jag verkligen vill, jag ska ta mig ut i mörkret på en lång-
promenad istället, trotts min rädsla  för mörkret. Det är nog det snällaste
mot min kropp just nu, mina armar känns dessutom som spaghetti efter
gårdagens pass på gymmet. Nästa vecka är det Mässan, och jag och
karolina har fortfarande inte kommit på hur vi ska sminka våran modell.
& så tänkte jag passa på att Gratta zacke som fyller 19 år idag. hihi grattis.





någoting liknande kanske, vi får se.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0