Gekås Ullared

Igårkväll kom jag hem efter en massa slit och hysteri. en galen hysteri dessutom.
En massa shopping, en massa galna tanter och deras kundvagnar, en massa
bra "flytta hemmifrån saker" som ska med till mitt nya hem så småningom, och
en massa roligt folk. Vissa var dessutom hysteriskare än andra, ex. Sanne, Linnea
och Hanna. eller vi var väl kanske alla lika jävliga. hursom helst efter en sliten bussresa
och en hel dags shopping så gick vi brudar ut och käkade på ett jätte mysigt ställe,
sen blev det hotell rummet och idol och sen slocknande i sängarna, och upp vid kvart
i sex för nytt köane i 30-45 minuter, och in i galenskapen igen. sen farväl av FALKENBERG,
och en förbannat lång och tråkig hemresa i en alldeles för överpackad buss, som dessutom
visade graderna 48 på elemente, fruktansvärt skönt och svettigt. väl hemma på rånäs
långsjötorg, möttes min mor och jag av min kära pojkvän och far, och in med  all packnig.
Nu har jag absolut Landat, och mitt rum är supermysigt av allt nytt, nu är det lov och
imorgon ska jag ta mig en tripp till Naturhistoriska och Cosmonova. Om jag inte sagt det
flyttar min kära storebror hemifrån den 1 novemeber, vilket betyder att jag kommer vara
helt ensam när min familj åker till värmen. so long.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du flytta hemifrån?

2008-10-27 @ 21:20:52
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0