att önska någon döden är för stort

men att önska någon till botten räcker inte ens en bit.

Jag är rädd, samtidigt som jag är besviken. Jag har alltid vetat att det vart fel,
men nu när det gick så här långt så känner jag mig så jävla rädd. Men jag har
bestämt mig, jag ska göra allt för att sanningen ska komma fram, för jag har
fått den förklarad ett antal gånger, och att bli dömd för något som man inte har
gjort, är det värsta jag vet. Ja, jag ska ge allt för att det här ska gå. hur rädd jag
än är, man gör allt för sina närmaste. precis allt. och du ska ner till botten din
jävla kossa, fan ta dig. det trodde jag inte om dig. Jag är tom på ord.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det som gör dej så arg? Gör inget dumt som du ångrar efteråt bara, det är det inte värt jag lovar... Jag har varit med förr.

Varje människa har ett ansvar för vad man gör. Och när det handlar om ens närmaste så blir man galen jag vet, men även ens närmaste har ibland lik i garderoben. Jag vet något som inte du vet...

2009-04-24 @ 23:02:24
Postat av: Lina

Helt rätt sanningen kommer alltid fram men ibland tar det tid och då får man hjälpa den lite på traven... Lycka till!

2009-04-25 @ 17:52:02

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0