Jag är kär i en ängel.

Mötet gick bra, gabbi hade gjort en massa gott att äta vilket underlättar när
man ska prata om icke roliga saker, men däremot så var det roligt prat idag
med tanke på vår nya lokal som ska invigas i höst.. Även sommaren är planerad
3 Pass blev det för min fel, och jag hoppas att körkortet är kirrat tills dess så
jag slipper stånka med all utrustning fram o tillbaka.. puh. Nu sitter jag och
gosar med min brors nya hamster, som han även parade igår så om 14
dagar kankse det blir hamster bebisar. jag har aldrig gillat djur med klor så värst
men det här går inte att motstå.. Imorgon är det allvar i äckelskolan igen.
ursch, ett fint jävla sommarlov skulle inte sitta HELT fel. Dream on.
Bilder som dessa kan få mig att skratta i timmar, inte datanördar här inte.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: ja visst, nu ska vi vara coola här. Jaa, vi får sätta en dag! Klippning på tisdag?

2009-04-19 @ 21:22:27
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0