oboy vilket vackert väder.

yes, nu är det klart att vi ska få nya lokaler i rimbo. Friskis&Svettis för er som
inte förstår vad jag menar, vilket inte är så konstigt haha. Men efter två år snart
med tjat och stön från motionärer så ska det bli grymt att få nya stora lokaler,
med allt på samma plats. helt underbart!  VIlken lång helg det har varit. har haft
gäster & varit borta sen i torsdags, och ikväll är även huset fullt.. jag älskar det.
mina hysteriska kusiner, min älskling och min familiia och släkt.  Nej nu ska
vi sjunga till Singin Bee och samtidgt försöka kolla på LouLou i Wipeout.
Ha en trevlig dag, och för er som har haft ert lov njut nu sista dagarna! Puss.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Sorry jag inte svartat på din kommentar om skorna med fransar från Wedins men jag har haft sjukt mkt kommentarer att gå igenom sedan jag kom hem fr Thailand,uppkopplingen där nere var ej den bästa.

Jaa..det var länge sen..tror inte de kan finnas kvar..men säkert liknande hos andra Kedjor. Du kunde gärna fått köpa mina men de är rätt slitna;) Kram!

2009-04-14 @ 00:34:48
URL: http://www.hannahsthlm.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0