This is our fate, i'm yours.

Mitt bröst skimmrar i rött, och mina kinder är rosiga efter dagens vackra väder.
Blev fotboll, och annat trevligt. nu ska våra gäster bege sig hemåt och jag ska
slipa lite på min tatuering åter igen, resten ska se på speedway..  idag passade
jag på att städa lite också, mitt rum är verkligen precis som jag vill ha det nu
och mina lådor är rensade, passade på att sortra örhängena också, eftersom
det finns ett par för många som bara slängs hit och dit, 103 par blev det totalt
och jag vet inte om det är mycket men, för mig känns det inte speciellt mycket.
Imorgon ska vi till fia o johnny, cross är det som gäller och sen blir det nog fotboll
igen och sen ska vi på lägenhetsvisning igen, den här är en riktig pärla. åhh.









Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0