soldiers.

Ikväll igen har jag och min kära lillebror tagit en lång promenad och
idag lag vi på Intervaller, och det gör susen.. alla mina negativa tankar om
skolan mm, försvann så himla fort och när jag kom hem igen mådde jag
susen (mår) for now, men det är det som räknas.. så därför ska jag vara
så snäll så jag bjuder på bilder, för jag vet hur tråkigt det är att bara läsa
och läsa.. och sen tända en massa ljus och mysa ner mig och ringa min karl..
och berätta att jag hittat jätte bra resor nu.. i love it. även om en hemlis
som kommer vara en hemlis ett tag framöver. ni kommer få se.










Kommentarer
Postat av: Emskling

Skit också, nu blev jag hungrig :)

2009-08-31 @ 09:39:04
URL: http://www.improveme.se/emskling

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0