dom sista dagarna.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? TOG KÖRKORT!
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej fan, det ska det blir ändring på i år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En föredetta vän.
men och andra sidan fick jag en kusin, och det räknar jag in!
4. Dog någon som stod dig nära? nej. Förutom en gumma på jobbet & för mig stod hon nära.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet & Danmark.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en hel del.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 oktober.
8. Vad var din största framgång 2009? no idea.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej.. små sjuka orkar jag inte räkna upp.
11. Bästa köpet? blir nog min nya kamera som jag SKA köpa, eller vår Tv.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder & juklappar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Väldigt många saker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? sexy bitch!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? beror på.
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? gråtit.
18. Hur tillbringade du julen? med min släkt.
19. Blev du kär i år? jag var redan kär i år.
20. Favoritprogram på TV? andra avenyn, oth, morden, oskyldigt dömd.
21. Bästa boken du läste i år? till salu.
22. Största musikaliska upptäckten? tänkte säga mellissa horn, men det är
bara för att alla andra började lyssna på henne. henne upptäckte jag året innan. så vet inte.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns ej.
24. Något du önskade dig men inte fick? nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade 18 års kalas här hemma med släkt o vänner.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mindre bråk o tjaffs möjligtvis.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? strumbyxor.
28. Vad fick dig att må bra? my lovely boyfriend
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman!! är sugen på.
30. Vem saknade du? en hel del vänner.









Idag har vi gjort tre grymt stora snölyktor, syns dessvärre inte likabra
på bild som i verkligheten men ändå.. som nu säkert har regnat bort
imorgon bitti, vädret lovade ju mig tio minus tills imorgon. dom sviker
alltid.. Imorgon ska jag jobba igen, sen vill jag hinna till norrtälje
men ska in på onsdag redan, och hämta nyckeln till lokalen & handla med
caroline och anna. Fan vad vi är grymma btw, vi ordnar fest för alla
våra nära o kära vänner, middag, fördrinkar, efterrätt, och en massa
skratt.. jag håller tummarna för en lyckad sista dag på året.

Eftersom H&M vår kollektion kom idag, var jag tvungen att klicka hem en
hel del snygga sommar grejer.. jobbar man hårt måste man få belöna sig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0