Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

helgen har varit helt underbar, jag har gjort ingenting alls med världens finaste
människa, bättre än så kan det inte bli för min del. Idag gick skolan fort, trotts att
vi låg uppe till halv två inatt, och trotts att vi gick upp halv sex, ja trotts det så gick
den fort, vi slutade dessutom en och en halvtimme tidigare, det är inte helt fel.
Nu ska jag iväg och träna snart, jag har lite ångest över dom här äckliga friskis
kläderna jag måste ha på mig, men som nyårslöfte måste jag pallra mig iväg minst
tre gånger i veckan, och det tänker jag banne mig hålla! det är bara det där med
råtajta kläder, det är inte min grej bara. i veckan ska jag försöka fixa en praktik
plats, har kanske en på G. men måste leta vidare utifallatt, och med min vanliga tur
är det nog bäst. och sen ska jag stenplugga, har historia prov på onsdag som
jag inte förstår nånting ut av, typiskt. ha en trevlig kväll!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0