21 Guns.

Igår klippte jag både pappa och Jim, och mitt i allt kom Lucas ( Min morbror)
förbi och då ville ju såklart han också klippa sig. så 500 kronor rikare gör mig
inte ledsen, men det måste sparas till Malmö,Danmark och Göteborgsresan
som äger rum om om en vecka imorgon.. ursch, mycket pengar som kommer
rinna iväg men det ska bli kul.. sen bänkade jag mig framför Harper's Island.
min favvo serie, fan vad bra det är.. tillsammans med pappa som tycker likadant.
Nu ska jag och Jimpo ta bussen till norrtälje om ett tag, och handla lite.. jag med
min Ekonomi? och sen åka hem med min Karl.. dubbel bussresa är inget för
mig längre.. och då ska vi baka Blåbärspaj idag, för den blev inte av igår..
Ha en underbart bra dag, och vi håller tummarna för att sommaren kommer tillbaka nu.
& ikväll fortsätter vårt Harry Potter Maraton, för i helgen blir det nya Harry P!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0