7 Juli ( 9 Juli)

Imorse kom Emma förbi med Faran & vi begav oss med noll koll
och endast en GPS att lita på iväg mot Tyresö, tacka för det för den
visade rätta vägen, men var ändå inte helt frisk? Tur som vi hade hittade
jag hyffsat, trotts att jag vart där en gång? menmen. in  på Inzo spenderade
en massa för mycket pengar och sen i 160 blås hem igen, allt kan hända..
Sen slingade vi mitt hår, hur mycket som helst. är nu jätte ljust men inte
som jag vill ha det, för vissa slingor vill inte suga åt sig färgfanet så
har jag otur blir det en mörk färg på imorgon. Nej nu måste jag skynda
snart kommer Emma hit, och sen åker vi på Bio i Uppsala. men då
lämnar vi hennes bil hemma, och åker med pappi, schönt. Även vill jag
ge några tankar till min käraste vän, och lära mig av hans misstag..
jag ska köra varenda jävla dag till uppkörningen nu, ska tammefan ha det
där jävla körkortet. & Imorgon åker familjen till Parken Zoo och jag blir
ensam hemma, ännu skönare. haha. nej skynda skynda. HA en myskväll.

Det här inlägget blev aldrig publicerat.. så låter det stå kvar..
Igår så blev mitt hår mörkt igen, vet inte om jag ångrar mig eller inte, det är så
typiskt mig.. men det jag saknar är färgen innan den jag gjorde i förr går iaf.
och den var ju redan sumpad.. Jag lagade en massa mat, och förberedde
kvällen, åkte på Friskis och blev hämtad av min käraste, bjöd honom på
middag och duschade två gånger, det är skönt.. Och sov som aldrig
förr, nu sitter jag med körskole boken i högsta hugg. och imorgon ska jag
göra en hemlis.. Jag är Nervös. Nejmen eftersom vädret är så underbart
ska jag se på film, kul. nej inte kul alls.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0